loading...
♀همیشه باهم ♂
Sara - سارا بازدید : 125 دوشنبه 30 شهریور 1394 نظرات (1)

روش حموم رفتن خانوما:
اول حمومو تمیزمیکنن بعد شامپو پنتن سرو بدن میزنن،
بعد کرم داو بعد فوت لاست، 
بعد لوسیون ماساژ!!!!
حالامردا: اول توسوراخ فاضلاب میشاشن وکلی حال میکنن، بعد زیردوش بلند میگوزن وکلی میخندن. بعداز دو دقیقه دوباره میخندن چون تازه بوش بلند شده.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط محسن احمدی در تاریخ 1394/06/30 و 23:40 دقیقه ارسال شده است

هر کی میخوادآی پی هاش در ایران بازدید بالا بره بگه تا بهش آموزش بدم البته داشتن وبلاگ یا سایت ضروری هستش

من خودم تازه این روشو پیدا کردم باید بری در آی پی بازدید که آدرسشو بهت

میدم عضو شو کد پاپآپ رو بذار تو سایتت بعد لینک کسب امتیاز غیر مستقیمت رو

برام بفرس تا تاییدش کنم من تازه امروز شروع کردم آی پی هام بالای 12 رفت

امتحان کن

http://www.sarnet.ir/kasbe-emtyaz/


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    شما در روز چقدر با اینترنت سر کار دارید ؟
    کدهای اختصاصی

    هواداران لاکپشت های نینجا